Yaoyaoyao!

Update!

Wiie, underbart väder! Blev en kort promenix, först till Ica för att köpa brödformar, sen till Coop för att handla mat. Har ju mitt medlemskort där så där vill jag handla mer, hah.

Satt sedan en stund på balkongen i solen och läste. Supersuperskönt :) Fast solen försvann efter en timme, eller mindre, bakom lägenheten. Not good :P

Vad har jag annars gjort?

Jo, jag tog hand om diskberget vi hade i köket. Haha, galet! Jag förstår fortfarande inte hur det kan bli så mycket disk på bara två personer.
Sen så bakade jag :) Hihi! Nån sorts limpa blev det. Har gjort den en gång förut och då blev den supergod så får hoppas på att den blir lika god den här gången också.

Nu funderar jag på ifall jag ska göra en blåbärspaj :) Mmmm, gott gott!

Later!

Kommentarer
Postat av: Körsbär

Så härligt å ha dig hära bäjbi :)


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback