Update, or something..

Idag har det då inte hänt speciellt mycket. Suttit vid datorn, pratat med Anders en massa :) , gått en promenad, som inte var särskilt mysig. Snöade/regnade och det var alldeles geggigt på marken, och så gick jag själv, inge roligt. Ujuj!

Annars idag så har jag kollat en del utbildningar och hittat i alla fall tre stycken som verkar intressanta :) Känns spännande faktiskt, för jag vill verkligen göra något annat än vad jag gör nu. Alla utbildningar jag hittills har hittat ligger dessutom i Gävle, där bäjbi bor :) Kan inte bli mer perfa!

Lagade mat med mamsen sen också, vegetarisk lasagne. Gott gott gott blev det :)

Just nu sitter jag och kollar på kläder som jag ska beställa. Nu börjar de ha snygga kläder igen, haha, förstod inte alls vad som hade hänt förut. Modet alltså, ibland är jag helt oförstående vad vissa sätter på sig.

Har inte så mycket mer att skriva, men ha det bra allesammans (alleingen?)

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback