Ledig...

Den här lediga dagen satt då inte fel. Känner mig lite sliten efter kryssningen, så det var skönt att få sova ut. Stackars Jenny som skulle upp vid fem idag eller vad det var.

Ja i måndags drog vi iväg på kryssning som sagt, med båten Amorella. Måste säga att det är ingen båt jag vill åka med igen. Dåligt med mat, musik och dansställen, men kul hade vi i alla fall!
Tyckte det var kul när Carro fråga en som jobba där om det fanns nötter i någon av efterrätterna. Det blev som en chock för henne att hon fick den frågan, "OJ!" Sen pekade hon på hallonen och sa att i dom var det inga nötter, men i allt annat var de det. Till och med i vaniljglassen! Asså seriöst, det kallas slöhet! Fastställa sin säkerthet liksom. Nä fyfan alltså!

Ja, utöver att det var dåligt med mat, musik och dansställen, så hade vi grymt kul. Gjorde av med massa pengar på spel och dricka. Insäjn!

Idag händer nog inte så mycket skulle jag tro. Har lite småfunderningar på att ta mig ut och springa en stund, eller så kanske jag gör det som det lutar mest mot, typ film! Haha!

Vi får väl se vad det blir!
Ha det gött folket! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback