Hej, jag lever!

Jo det var ju ett tag sen jag skrev nu. Jag är så grym på att uppdatera, right?

Så vad har hänt då?

Förra fredagen var väldigt najs, ledig, klarblå himmel och strålande sol. Kunde inte bli bättre. Tog en jogging-/gårunda och sen satte jag mig ute på baksidan med en bra bok. Skulle kunnat sitta i bikini, så varmt var det, men ja, att gå upp för trappan och byta om till det, nja ni vet, det kändes väldigt jobbigt. Haha!

Jaja, helgen var skoj.. eller inte. Jobb 12-21.15 både lördag och söndag. Var inte alls på humör för det och det blev ju ännu bättre att massa massa kunder var griniga :) Förstår inte.. Det är så jäkla många som klagar på våra nya kortläsare "Uuh, dom är så svåra att förstå hur man ska göra" "Uuh, varför har ni bytt för, jag hade ju precis lärt mig er förra" "Uuh, varför ska man vända på kortet nu, varför är det inte åt samma håll" "Uuh, jag förstår inte vart man ska klicka nu" Jaaaaa, neeeej det står ju inte alls hur enkelt som helst hur man ska göra. Haha, asså man drar medlemskortet sen får man välja med en pil om man ska betala med det eller ett annat kort. Ja, JÄTTEsvårt :P Nu klagar dom på den nya, förut på den gamla för att de lästa alla kort så dåligt.. De blir tydligen aldrig nöjda..

På måndagen jobbade jag också, 9-16. Gick rätt bra det, jag var på mycket bättre humör eftersom jag visste att efter jobbet skulle jag åka till Gävle :) Då kan man inte bli annat än glad!

Nu sitter jag här i Anders lägenhet, medan han är på jobbet, not fun! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Blir väl en promenix snart tror jag.

Skriver mer sen kanske! Ha det gött allesammans!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback