Hej hej hallå!

Visst är jag den bästa på att uppdatera? Höhö
Var väl sisådär en vecka sen jag sist skrev.. Duktigt Johanna *klappa på huvudet*

Vad har hänt då?
Jo, förra helgen var älsklingen här  :) Vi gjorde inte så extremt mycket, tog det mest lugnt, såg på film, gick promenader och sådär. Det var mys :)

Annars i veckan har jag jobbat och tränat en del. Wuhu, känns som jag äntligen kommit igång med träningen!

Igår var jag och mamma hos min kusin och hälsa på hans och flickvännens tillskott Viktor :) Hur söt som helst, men lite smågrinig ;) Där var också flera av mina andra kusiner och det var hur kul som helst att träffa dom! Jag har världens bästa kusiner, visste ni det? :)

Idag ja, tänkte jag skulle ta en promenad alldeles strax, sen blire jobb senare på eftermiddagen, 16-21.15.

Kanin så bra allesammans! yop yop! Byee!

Kommentarer
Postat av: Körsbär

Hihi vad mysigt det var då du var här bäjbi

2008-04-17 @ 12:12:55

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback