Hällåu ögän!

Kan inte direkt säga att jag har så mycket mer vettigt att skriva nu heller, men i alla fall...

Anders jobbar knastider idag. 8:15 - 12:15. Sedan hade han 4 timmars rast kan man säga, sen började han 16:15 igen och slutar 19:15. Han kom hem på "rasten", vi åt lunch, tog en promenad och sen blev det inte så mycket mer.

Satt ute på balkongen i drygt 2 timmar och läste en bra bok. Jag fick förflytta mig mycket, solen vill ju liksom inte stå stilla på himlen, där jag vill ha den.
Var rätt dum som satt där ute så länge, brände mig såklart, men det var ju så skönt :) (inte att bränna sig kanske). 

Nu ska jag ta hand om disken och förbereda lite för middagen tror jag.

Bajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback