Freedag :)

Idag blir det jobb från 11 - 18, sen kommer älsklingen hit!

Igår var det kaos på jobbet till en början. Vi hade för lite personal till kassorna för det var en som hade missuppfattat tiden och trodde hon skulle börja fem istället för fyra som det stod på schemat. Så vi fick klara oss på 3 st kassor ett bra tag, inte kul! Alla kunder blir pissed även fast man förklarar situationen hundra gånger. Ja, väldigt roligt.
Jaja, sen vid fem kom 2 st till i alla fall, himla skönt det, för då kunde jag gå från kassan och göra massa annat jag behövde hinna med.
Ni skulle sett vårat personalrum igår, haha! Alla fast anställda hade möte och sedan lek (?) där det då bjöds på dricka och massa annat gott. Sedan drog alla iväg vidare in till stan för middag och andra festligheter. Haha, och så lämnade dom rummet med alla toma flaskor o dyl. Inte riktigt så man brukar hitta ett personalrum direkt :P

Yaya, det var allt från mig, nu måste jag ordna och fixa lite grejer innan det bär av till jobbet!

Hoppas ni får en bra dag! 

Bajj bajj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback