Frajdäj, jäss!

Guten Morgen folket! Hur står det till?

Jag vaknade vid halv nio, pigg som en ärta (tolka det som ni vill). Har precis ätit lite frulle och nu sitter jag här med min kaffekopp och lyssnar på AC/DC! Laddade alldeles nyligen ned flera album (typ 17 st.) med dom. Grymt nice :) Kanske skulle ta och nämna det för Persson, då blir hon nog glad.

Så vad händer tudäj då?

Ska ut och springa en runda om en stund tänkte jag, sen har jag ingen som helst aning vad jag ska göra. Eller jo, jag måste nog städa mitt rum, tyvärr. Ser ut som en tromb gått lös där inne, haha, och det var inte alls länge sen jag städade. Aja, that's it!

Runt 18 kommer pappa till Arlanda så då ska jag åka och hämta honom. Han har varit med jobbet i Sevilla, oh, hur härligt låter inte det? Jag vill också åka utomlands.
Mina kusiner var över påsken i Thailand och jag fick inte följa med?
Min mormor, moster och morbror är på Cypern och jag fick inte följa med?
Rätt taskigt om jag får säga min mening. Uja!

Höhö..

Bra musik btw:
Bullet for my Valentine - Hearts burst into fire
Skid Row - Born a Beggar
Staind - It's been a while


Johanna, out!

Kommentarer
Postat av: Körsbär

I really do sötnos :)


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback