26e maj

Det var exakt två veckor kvar till studenten igår. GALET!

Igår var jag i plugget en timme typ, gjorde klart det sista i företagsekonomi B och lämnade sen in böckerna. End of it liksom!
Sedan for jag till jobbet. Wehey! Gick bra där i alla fall. Börjar lära mig lite mer nu och det känns bra.

Shit pommes vad ont i fingrarna jag har idag. Sår överallt från jobbet :P Hah!

Nu ska jag strax gå ut och solaa! Underbart väder idag, hoppas det är varmt också.
Ojoj, jag skulle kanske inte börjat skriva på det här inlägget, för shit va tråkigt det blev. Hah! But anyway, tror inte det är många som läser. Är det ens någon som gör det?

Ikväll blir det utgång med Persson & CO. Sköööööjj!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback