13e maj

Åh så duktig jag är på att uppdatera här. Hah!

Sitter och kollar bronsmatchen nu mot Ryssland. 2-0 till Ryssland än så länge.

Jag har hur mycket som helst att göra. Plugg plugg plugg plugg plugg och på det så måste jag dela äcklig bajsskit reklam!! Kan jag inte få ännu mer saker att tänka på? Ännu mer saker att göra? Ännu mer saker som gör mig stressad? Jo, tack gärna asså! Bahh!

Helgen har varit väldigt lugn. Bjöd tjejorna på middag i fredags. Kycklingfilé, klyftpotatis och kall basilikasås. Och vitlöksbröd :D Yummi!
Sedan kom Nara och då blev det TP, Talang 2007 och Scary movie 3. Haha!

Gårdagen var ännu segare. Gjorde inget på hela dagen (förutom en liten promenix till coop för att köpa godis, haha) och sedan till kvällen blev det en långpromenad med Persson. Därefter Eurovision med tha family. Kan beskriva Eurovision med ett ord: Katastrofalt :) Hur kunde Serbien vinna är frågan!? Sure, fin röst och fin låt, men som vinnare? Europa måste skämta!

Idag försöker jag verkligen komma igång med pluggandet, men have no motivation!
Måste plugga företagsformer och sedan inför ett samhällsprov/läxförhör tills imorgon. Sedan har vi rättskunskapsprov på tisdag och svenskaredovisning på onsdag. Samtidigt som det så måste jag skriva hemtentan i religionskunskapen och uppsatsen om ett samhällsproblem i samhällskunskapen. Wey! Har dessutom näthandelsprov och säkert massa annat att göra som jag inte kan minnas nu. Jajuste, måste besöka en rättegång och skriva ett referat på det till rättskunskapen. Give me more to do, please!

Dags för reklamutdelning, Wehey!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback