7e mars

Idag fyller min kära kära vän Sandra år :) GRATTIS GRATTIS GRATTIS GUMMAN! Jag hoppas du får en toppendag och ikväll blir det biiiiiraaaaa! Muahahaha!

Ballonger

Idag då. Praktik som vanligt. Segt att jobba till 19 faktiskt eftersom hela kvällen då är *poff* borta sen då när man kommer hem. Yaya, imorgon är det bättre tider. 8-16! Visserligen ganska så tidigt, men hundra gånger skönare eftersom man har hela kvällen framför sig sen då! Yao!

Nu är det exakt två veckor kvar på praktiken också! Kommer kännas skumt att behöva gå till skolan sen istället. Både jobbigt och skönt! Skönare tider, men allt pluggande skippar jag gärna ;P hah!

Jag och Carro firar praktikslutet med en kryssning till Helsingfors! Kommer det bli nice or what? ;D Oh yeah!


Musiksnack nu då! Hah!
Jag kan inte komma på någon som har en ballare röst än Justin Hawkins! Jag hoppas att man kommer få höra mer av honom i framtiden. Tråkigt att han började med droger och förstörde för bandet. Jag har i alla fall hört att restrerande bandmedlemmar håller på att starta ett nytt band med en ny sångare. Kommer absolut inte bli sig likt utan Justin, men grymma tror jag nog allt dom kommer bli ändå!

Andra sångare med grymma röster värda att nämnas är Axl Rose, Chad Kroeger, Scott Stapp, Austin Winkler..
Hmm, finns många många fler! Let me think! Haha!

Fan va tråk jag är! Whatever!

Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback