29e mars

Yahopp.
Skola idag. Finns inget drygare än religionskunskap. Ärligt! Egentligen tycker jag att alla religioner är intressanta och så, men vår lärare får mig att tycka det är så förbannat trist. Herregud, jag har då inte mött någon stördare lärare. Han lyssnar inte på det vi säger, han garvar åt det vi säger om det är fel och han pratar så jävla fort så att svetten rinner! Helt galen lektion alltså!

Efter skolan gick jag och Carro hem till henne och satt på hennes balkong. Sola och drack kaffe :) och pluggade, liite ;)
Sedan drog vi till Jakan och mötte Persson, Linda och Elias där. Kollade runt lite och for sedan hem.
Inte någon direkt händelserik dag, men helt okej i alla fall. Bortsett från religionen såklart.

Nu borde jag packa, städa och plugga, men jag pallar verkligen inte. Bahh!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback