28e mars

Snart är mars-månad slut. Ja, fan va fort det går.
Asså shit, att mars är slut innebär att det snart är den 18e och det innebär att det alltså är 21 dagar kvar till studentskivan på The Vibe. Shit shit shit! GALET!
Hur ska jag och Carro hinna få alla biljetter sålda? Det är helt sinnessjukt att vi behöver sälja så mycket. 18 stycken biljetter var?! Åh, så bra planerat!
Jag är visserligen tacksam för att det är några som tagit tag i att fixa vår skiva, men jag känner att dom borde ha informerat oss andra lite mer. Vi borde också få vara en del av det? Aight?

Whatever.

Idag blir den drygaste dagen, ärligt. Börjar nu vid tio och har en 50 minuters lång (kort?) lektion, sedan har vi lunch (?). Därefter har vi tre långa lektioner och slutar inte förens vid 16.45. Oh yeah! I'm gonna die!

Whatever.

Jag skriver så mycket intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback