28e mars, another one

What to do, what to say?

Bahh!


Yes box, box yes. Vilket väder vi har :) Och i detta väder måste man sitta inne på lektion. Yay är det enda jag kan säga åt det och *buhuu*

Träning idag, eller inte? Jag vill inte bli mer förkyld än jag är så då kanske jag borde stanna hemma och ta det lugnt? Det lutar åt det. Vill hellre ta en promenad innan solen går ner. Myys!

Jag vill att det ska bli fredag nu på en gång. Vill packa väskan och åka nu på en gång.
Ändärs bäjbi, aj miss ju!
Över 9 månader med älsklingen! Ujj vad tiden går :) Underbar tid! Älskar dig <3

Funderar på att slå en pling till Pär och se ifall hon vill gå på en promenix. Fast först vill jag nog ha en kopp kaffe. Har inte hunnit med att dricka det idag eftersom jag slutar så sent. Blä för denna dag.
Naturkunskap - Genomgång
Lunch - Tog slut alldeles för fort
Samhällskunskap - Genomgång och en jävla diskussion. Tog aldrig slut fan!
Droger, brott & straff - Helt värdelöst. Såg nån gammal film om en kriminell och hans liv. Hur han blev kriminell och när. Shit, i 2an gjorde han sitt första inbrott och i 4-5an började han med droger. Helt sjukt och sorgligt.

Ja, där vet ni min trevliga dag, hittills.
Käkade en burgare från donken nyss också. Haha, borde kanske dra mig till träningen ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback