31a januari

"Do you feel like a man when you push her around?
Do you feel better now as she falls to the ground?
Well I'll tell you my friend, one day this world's going to end
as your lies crumble down, a new life she has found".

Älskar denna låt. Red Jumpsuit Apparatus - Face down.
Jag har inte riktigt lyssnat på texten så noga förut, men gjorde det igår. Jag skulle vilja säga dom där meningarna till en viss person. Få personen att verkligen tänka till och kanske, ja kanske, förstå dom och bättra sig. Skulle det gå?
Nä, jag vet faktiskt inte. Tror endast orden skulle gå in och ut, tyvärr. Tyvärr.

Idag då. Praktik, ja. Har lite bättre inställning till det idag, men visst, när jag väl börjar tänka på det så blir jag irriterad. Haha ja, jag blir irriterad för ingenting numera. Vet inte rikigt vad det beror på egentligen. 

Efter praktiken kommer P. Ska käka tillsammans och sen gå på bio :) Treeevligt trevligt :D

Aja, nu blir det musik i en timme, PÅ HÖGSTA VOLYM, sen ska jag gå. ^^
Ha det så bra idag! Ciao


Älskar dig Anders <3 Saknar dig så mycket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback