27e januari

Störtskönt att det är helg. Välbehövligt :)
Två veckor gjorda på praktiken då, 6 återstår. Gaaaaah, jobbigt mycket :P Jag kommer avlida ^^

"School's out for sommer, school's out for ever" Så passande låt för studenten sen!
"No more pencils, no more books, no more teachers". YEAH ^^


Bahh, jag har verkligen ingen inspiration till att skriva här just nu. Så tar och skriver mer senare kanske :)

See ya later mates!



Ja, bowlingen gick ju strålande. Haha, fyfan! Sådär usel har jag då aldrig varit förut. Får skylla på huvudvärken och förkylningen ;) . Men seriöst. Inte en enda strike eller spärr. KATASTROF!

Jag sitter och glor runt i mitt rum. Skulle vilja ha en förändring, men vad kan jag förändra?
Byta bilder i en del tavlor ska jag i alla fall göra, men vad mer? Jag vill möblera om, men samtidigt inte. För jag diggar min möblering (hah). Näh, något sådant blir det då inte. Måste köpa nya kuddar och gardiner i alla fall. Får se när jag kommer iväg och gör det.

Ajaaaaaaaaaaaaaaa.
Bye....

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback