23e januari

Mysig dag igår med Carro och Persson. Hittade ett mysigt fik i stan där vi tog en latte och satt och pratade länge. [ P tog te iofs ;) ]. Vi diskuterade allt möjligt, så som vad vi alla vill göra när vi slutat plugget. Plugga mer eller jobba? Ingen vet säkert. Lär väl bli att man jobbar ett år först eller så. VI prata också om körkort. Ja, man kanske borde börja satsa på det snart. Jag började ju köra en hel del förut, innan sommaren. Men sen blev det för mycket och jag pallade inte mer. Aja, snart igen så :)

Denna vecka jobbar jag 9-17 så ska snart dra till bussen och åka dit. Efter praktiken ska jag ut och söka extrajobb. Ujuj, jag hoppas verkligen jag kan få något. Behöver verkligen pengar, men vem behöver inte det?

Aja, skriver mer senare. After work.. Good Bye mates!


Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback