23e januari, another one

Det har varit helt okej idag på praktiken. Har funnits massor att göra så haft fullt upp. Mycket, mycket roligare det än när det är alldeles lugnt.
Lunch med Carro och Nara sen. Trevligt :)
Jobbade dessutom över en timme eftersom det var så mycket att göra, så de behövde hjälp. Får ta igen den imorgon. Börjar en timme senare istället :) Skönt!

Ikväll har jag då inte gjort mycket. Glott lite tv. Sen har jag glott lite mer tv. Ja, en kväll framför tvn har det varit. Vänner x2, Betty och Greys. Yepp!

Imorgon ska jag träna. Måste verkligen komma igång med det nu. Man mår så pass mycket bättre av det, ja. Jobbigt att hinna med det nu under de kommande veckorna bara. Varannan vecka slutar jag 19, precis då träningen börjar. Nicht gut.

Yaya. Byebye


~~~


Saknar dig Anders <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback