18e januari

Sitter här med mitt kaffe och lyssnar på rockklassiker. Underbar musik! Survivor, Gary Moore, Thunder, Deep Purple, Pearl Jam, Queen, Hammerfall, Iron Maiden, REM, U2, m.fl, m.fl, m.fl.
Förut var det bara 106,3 som gällde för min del, men nu blir det mer och mer rockklassiker. Bandit kör superbra musik dom med men dom varierar musiken för lite och kör slut på vissa låtar. Rockklassiker varierar så att man inte tröttnar på musiken. Tummen upp för det!

Sista dagen idag på praktiken för den här veckan. Imorgon har jag tagit ledigt eftersom det är begravning. Skönt att man snart gjort en vecka. Bara sju kvar (hah).
Jag kan inte direkt klaga på att det är långa arbetsdagar för min del. Blev väl ungefär 4 timmar igår. Fick gå tidigare igen eftersom det inte finns något att göra. Lite trist det för man känner inte att man lär sig speciellt mycket. Men men, blir säkert mer att göra om ett par veckor eller så. Får hoppas på det.

Imorgon kväll bär det av till Gävle, ja. Längtar massor :) <3

.. skriver mer senare kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback