15e januari

Blev en tur till coop igår när det regna som mest. Va ju tvungen ;P Både jag och p var godissugna. Så ja, vad ska man göra? (hah).
 
Idag blir min första dag på praktiken då. Spännande, men börjar bli lite nervöst nu. Men det kommer gå bra, det vet jag.

Ujuj, vilket väder det är föresten. Hoppas inte tågen krånglar. Skulle inte vara så roligt att komma försent första dagen direkt.

Yaya.
Rockklassiker till max nu för att coola ner mig själv. Tss.

Have a nice day mates :]



22:17
Helt okej dag. Segt som attan eftersom det var toklite folk som besökte butiken idag.
Trevlig personal i butiken är det i alla fall. Fick gå 17.20 när jag egentligen skulle slutat 19.00. Snäller där. Tihi.

Kommer antagligen inte få sluta så tidigt imorgon. Får jag absolut inte förvänta mig, men hoppas kan man ju alltid (haha). Inte bra inte bra.

Både längtar och inte längtar tills på fredag. Begravningen kommer bli urjobbig, men sen åker jag till Gävle. Myys myys det ska bli. Saknar min pöjke (:

Time for bed now. Me very tired. Yao!
Nighty nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback