13e januari

Idag händer nog inte så mycket. Funderar på att fixa lite i mitt rum. Städa och sätta upp lite nytt på väggarna. Tröttnat på en del tavlor och så fick jag ju en ny, hm, vad kallar man den? :D Ljusgrejsemojs kallar vi den. Fick den av Anders :) Superfin är den och idag ska den upp.

Annars idag då?

Film med Persson ikväll tror jag det blir. Tror vi ska se Gisslan. Undrans om jag sett den. Mycket möjligt.
Bästa skådespelaren är med. Bruce Willis, eller Walter Bruce Willis som är hans fullständiga namn :)
Många många många bra filmer han varit med i alltså. Lucky Number Slevin, The whole ten yards, The kid, Stjätte sinnet, Armageddon, Die Hard. Ja, det är ju bara några det. Tummen upp för Bruce i alla fall!

Jag har bestämt mig för att försöka skriva mer varje gång jag bloggar. Skriver så lite varje gång. Spelar ju ingen roll om det man skriver om bara är skit, för vem bryr sig? Bara att skriva på om det mest oväsentliga eller det som man kanske själv anser är det mest väsentliga, eller hur?


På måndag blir alltså min första praktikdag. Blir intressant det. Jag undrar hur personalen är där. Hon jag pratat med verkade trevlig i alla fall. Tror nog det kommer bli jättebra där. Känner det på mig.


That's it for now. Ciao.

Eller jag måste tipsa om en supernice låt först.
Danko Jones - Invisible
Dunderskön är den. Rösten, wooaah!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback