12e januari

Stannade hemma idag. Skönt att ta det lugnt och känner mig dessutom mycket bättre nu.
Kollade på Heartbreak Hotel idag! Haha, den var faktiskt rätt bra.

Ikväll ska jag ta det lugnt. Hoppas det går något bra på tv så man har något att sysselsätta sig med.
Ruggigt sugen på godis också, men åh, jag orkar inte gå till Coop. Någon som vill gå åt mig? ;) haha!

Tyckte det var rätt skoj att blogga förut, men har nog tappat den gnistan känner jag. Lite kul är det nog allt nu med eftersom jag ändå skriver, men det är inte samma sak. Har inte mycket att skriva om.

Nästa fredag är det begravning för Bernt. Usch, det kommer bli så jobbigt. Jag vill egentligen inte komma på den, men jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte går. Känns så fel att ta farväl så och alla kommer vara så ledsna. Jag med. Så jobbigt att se alla så ledsna. Speciellt mormor. Stackars henne!


Aja, nog med depp!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback