12e februari

JAG VILL HA LOV!!

Så, vad händer under denna vecka?
Jobbar 12-19. Hundra gånger skönare att jobba 9-17. Är fan så segt att komma hem runt 20 och hinner inte med träningen då heller. Bläh!
På onsdag blir det träning i alla fall. Är ledig så då hinner jag ^^

Nämner ofta rk i mina inlägg har jag märkt, haha! Men vafan, finns inget bättre än det. Underbar musik, ja då menar jag UNDERBAR MUSIK! Den absolut bästa musiken spelas där!
Yupp, då har jag nämnt det igen ;)

Åh så geek!

Jag skulle vilja klippa mig riktigt kort! Hittade en bild på Keira Knightley då hon hade kort hår. Skitsnyggt, men fan, skulle jag aldrig passa i. Är för feg för att våga testa också ;D haha.
Rejält mycket kortare än vad jag har nu ska det bli nästa gång iaf ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback