10e februari

Ah, eller egentligen är det ju 11e nu ;D
 
Vart har denna dag tagit vägen? Förstår det inte. Vaknade runt 11 och sen har jag drygat framför datan och tvn hela dagen. Men kan inte minnas om det var något kul på tv eller om jag snackade med nån rolig person. Så ja, jag undrar jag.

Sen, i alla fall, så åkte jag och Persson till centrum och lämnade tillbaka filmen från igår. Sedan på tillbakavägen så hoppade Flin på också så vi drog hem till mig och lagade tacos :) Yummii!

Rockklassiker på max efter det medans vi fixade oss lite och tog massa bilder. Därefter vid 23 nångång så drog vi ner till Alex och tog en cider. Satt där och snackade en stund. Trevligt det :) Men damn va dryga och tråkiga människor som var där.

Yaya, nu ska jag sova! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback