11e december -the day before

Sitter och läser lite teori, var ju ett tag sen man gjorde teoriprovet så en del har man nog glömt.
Ska snart sätta mig i bilen med pappa och köra upp till stugan. Förhoppningsvis kommer vi iväg när det är lite ljust i alla fall, så man slipper köra i endast mörker i fyra timmar.
En kort visit i stugan blir det den här gången. Kommer väl i princip kännas som vi kommer upp dit och sedan åker på en gång. Ska ju vara nere i Mora sen vid 8 i morgon.
Uppkörning vid 09.00 imorgon då. Jag undrar om man kommer få samma person som sitter brevid då. Verkar mest logiskt om det vore samma, eftersom han då kanske minns vad det var jag gjorde fel på sist och kollar mycket på det då. Jaja, jag har då ingen aning. Undrans om man kommer vara lika nervös nu som man var förra gången? Känns mig rätt lugn nu i alla fall (RÄTT LUGN VAR DET, JA).

Snart julafton. Ja, galet! Jag kanske borde börja inhandla lite julklappar, men när hinner jag det? Får nog bli lite innan jobbet i helgen. Har noll idé vad jag ska köpa och det är ingen som ger några förslag på vad dom önskar sig heller. Så det blir rätt svårt. Jaja, det ordnar sig säkert.

Nu ska jag läsa vidare, städa och packa lite. Ha det gött! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback