4e april

Har inte nån direkt motivation till att skriva här just nu, så det kommer bli rätt lamt.
Idag stannade jag hemma från plugget. Är helt slut i kroppen på grund av förkylningen så är nog bäst att vara hemma och vila upp sig.
Vaknade tidigt så därför kunde jag komma igång med pluggande redan klockan 9. Amazing!
Hade verkligen motivation till att plugga imorse så det tog jag vara på. Blev klar med en jobbig grej och hann börja på flera saker. Känns bra det.

Igår var brorsan hos läkarn och kollade sin astma och gjorde pricktest på bland annat ägg. Han visade inget alls på ägg! Glad för hans skull, men fyfan va orättvist. Jag blir bara mer och mer allergisk och brorsan blir av med äggallergin. Jadu, min sitter kvar den och jag kommer säkert få leva med den för alltid också. Yey, verkligen!
Om jag inte var allergisk mot något, asså shit, då skulle jag vara fet! Haha, jösses va jag skulle käka!
Jag älskar mat och kan knappt äta något :P Går inte riktigt ihop det. Men yaya, bara att acceptera.

Imorgon ska jag klippa mig :) Underbart! Sedan på eftermiddagen bär det av upp till stugan. Ska bli riktigt skönt att komma dit upp. Fam. Andersson kommer på fredagen också. Sköj att träffa dom och kanske börja diskutera paddlingsturen vi måste ha i sommar. Me wanna ^^

Finns ingenting att göra just nu. Motivationen till pluggandet har försvunnit, det går inget bra på tv och jag har noll fantasi. Hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback