25e april

Hej hej hallå!

Underbara väder!
Idag har vi haft nationella i svenska b. Segt, men tror det gick hyffsat i alla fall.
Kom hem runt 11, grymt nice! Suttit och tagit det lugnt, sen en liten promenix med Sandra. Sedan färga hon mitt hår :) Wihuu! Rött rött rött! Hade innan bestämt att jag skulle färga ljusbrunt, men hittade ingen fin färg. Sen var jag på väg att köpa en med mörk brunt, men ångrade mig i sista sekunden och köpte den vanliga :) Me like! Fast skulle vilja ha ännuuu rödare, men hittar då aldrig någon.

Åh herregyyyyd! Jag blir helt knas på Dave inte the Afternoons på rockklassiker! Största tönten han är. Alla kommentarer och skämt. Nada som är roligt.. Bahhh!

Yaaayaaah!

Jag vill att det ska bli fredag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback