24e april

Känner mig på väldigt bra humör just nu. Jag känner för tillfället ingen press eller liknande, men börjar jag tänka på allt så kommer den. Så har inte tänkt tänka nu! Muhahah!

Skolan har varit helt okej. Började med turism och fick då reda på vad för betyg vi fick på provet vi gjorde förra veckan. STOR chock! Jag trodde ärligt talat inte jag skulle få mer än G, knappt det. Ärligt!
Meeeen, jag fick MVG!!! *gapar* Heeelt galet folket! Hahahaha!
Sedan var det prov i samhällskunskapen som gick sissådär, g i alla fall, men vi får väl se :)
Lunch i centrum och sedan rättskunskap.

Har rätt mycket motivation känner jag nu, så den ska jag ta nytta av. Ska försöka plugga och få en del klart.
Kaffet är klart så bara att sätta igång!

Weuh!

Later mates!


Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback