29e november

En mamma satt och fyllde i ett kvällstidningstest där bl.a. frågan

"anser du att du är normalviktig?" dök upp.

Hon läste frågan högt för sig själv och den 9-årige sonen lyssnade och funderade. Sen sa han:

"nää, mamma, du är inte normalviktig - du är ju jätteviktig!"  



Tycker den va väldigt söt ^^



18:22
Snart träning då. Ska bli skönt o idag är det mitt favoritpass också. Toppelitoppen!
Sen efter träningen... då blir det nog plugg kanske, fast får se, pallar säkert inte det då.
OC vid nio då, hm ska jag se det?
Tycker det är rätt boring numera. Allt känns så förutsägbart i den serien. Vill att det ska vara som det var förut. Då OC var OC! Förstår ni vad jag menar? ^^ haha!



22:44
Blev lite OC ändå. Helt okej avsnitt var det i alla fall.
Har tränat och pluggat ikväll också. Woho! *bra jobbat jåvv* (hah)

Nu ska jag sova sova sova! Natti natti folket!

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå, va gulligt :P hehe

2006-11-30 @ 15:17:28

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback