27e december, another one


Damn, va tiden går fort! Galet!
Ett halvår med baby i fredags, galet! (: Love u!

Vart tar tiden vägen? Haha, snacka om att dagarna, veckorna, månaderna, åren går i raketfart. Ja och på söndag blire raketfart! (hah). Funny funny!

Även fast jag har all tid i världen på mig för att koppla av så kan jag inte det. Nu är det lov och jag kan ändå inte bli helt avkopplad. Det är för att det är så himla mycket planerat hela tiden. Alltid!
Jag skulle vilja ha en hel vecka utan att behöva tänka på saker som måste göras. En hel vecka där jag bara tänker på nuet. Planerar för minuten i princip. Där jag vaknar, äter, segar, ringer vänner, hittar på något hastigt och drar iväg. Visst, så kan jag ha det ofta, egentligen. Men oftast då jag har en sådan dag så börjar jag tänka på de dagar som jag har något planerat. I just wanna live right now, right now! Understand huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback