19e december

Snart skola då. Yey!

Igår var jag in the city med N. Köpte klart alla julklappar (: Så skönt att ha det klart. hähä
Hoppas folket blir nöjda!

Gjorde klart sista läxan för den här terminen igår. Känns rätt weird att inte ha några läxor eller prov här framöver nu. Efter lovet är det ju praktik också. Alltså, inga läxor! :D Underbart!


Julafton på söndag. Galet mysigt ska det bli. Ska fira med familjen uppe i stugan och jag hoppas mormor följer med också. Jag vill att hon ska få tänka på annat och vara glad. Hon är så ledsen just nu och det förstår jag. Det är vi alla :/


Aja, nu ska jag dra. Skönt att det inte är så lång dag i alla fall (: hehe!


Ciao.





18:47
SNÖÖÖ! Äntligen (:
Nu är det väl bara och vänta på snökaoset här i sthlm ;P haha! Skrattretande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback